Webáruház készítés webshop marketing

Engedd meg, hogy egy példát mutassak neked. Ha valaki arra a szóra próbál optimalizálni, hogy nézhető nagyképernyős színes televízió, akkor valószínűleg erre nagyon kevés találat fog érkezni és nem lesz túl nagy értékesítés. De ha valaki azt írja be, hogy Samsung led TV vagy Samsung 80 cm led TV, nála sokkal több bejövő forgalom lesz, sokkal több célzott minőségi látogatója lesz majd. A webáruház készítés ezzel egyenes arányosan pedig sokkal magasabb bevétele lesz. Az előző példa tehát mutatja, hogy bármilyen értelmes szószerkezetet kitalálhatsz, mert lehetséges, hogy pont az a szó amire keresnek az emberek.

A kulcsszó kutatásnak tökéletesen illeszkednie kell az online marketing stratégiádba. Ennek három fő oka van. Az első az, hogy minőségi, releváns látogatókat fog neked teremteni. A második oka, hogy ha releváns és jó kulcsszavakat használsz amire keresnek a látogatóid, akkor növelheted a felhasználói élményt, ugyanis a legtöbb felhasználó örül, ha valamire rákeres és pont egy olyan oldalt talál ami ténylegesen azzal foglalkozik.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!